Voorbereidingen Florida reis

11 mei 2016 - Florida, Verenigde Staten

Driemaal is scheepsrecht, we zijn nu helemaal klaar voor vertrek. Kater Marley is al bij de opvang. De tassen liggen in de auto's de wekker staat op 3:25 uur.

Want om 7:10 uur vliegen via Londen naar Miami. Verwachte aankomst 15:00 uur. Daar onze huurauto ophalen voor de eerste 3 dagen.
-, RAV4 of vergelijkbaar.
RAV4
- Hotelovernachting in Florida City (https://www.booking.com/hotel/us/f-inn-florida-city-florida.nl.html?aid=963532;sid=8593ac6e7e7eacca7f25f80a26fec163;dcid=2)

- Zaterdag 14 mei gaan we eerst de huurauto omruilen in Orlando (wederom om RAV4 of vergelijkbaar) en daarna door naar ons gehuurde huis in Kissimee aan de seven dwarfs lane, van 14 mei tot 20 mei https://www.homeaway.nl/vakantiewoning/p7066977#summary

- Van zaterdag 20 mei tot 10 juni hebben we de volgende camper van Cruise America C30.
c-30

Verder hebben we een heel schema met een reisroute voor met de camper en de nodige entreebewijzen voor pretparken en dierentuin.

Wat we nog moeten boeken is een huurauto van Orlando naar Miami plus hotel overnachting voor 10 op 11 juni.

Op 11 juni vliegen we van Miami via Philadelphia naar Amsterdam. Daar zouden we zondagochtend 8:45 uur weer moeten aankomen. Maar dat ligt gelukkig nog heel ver voor ons.

Nu tijd om naar bed te gaan, de wekker gaat al bijna.

1. Remco:
    11 mei 2016
    Goeie vlucht en heel veel plezier!
  2. Simon:
    11 mei 2016
    Mooi reis in het verschiet, en lekker relaxen na alle hectiek van de afgelopen weken. Heel veel plezier gewenst en geniet van 100% USA
  3. Hennie konijnendijk:
    15 mei 2016
    We zijn erg benieuwd naar jullie belevenissen.
    Goede reis en veel plezier!!!
  4. Ellen van Dusseldorp:
    15 mei 2016
    Dacht niet, dat jullie op reis gingen met een camper.
  5. Ellen van Dusseldorp:
    15 mei 2016
    Dacht niet, dat jullie met een camper op reis gingen.