Conclusie

12 juni 2016 - Berkel en Rodenrijs, Nederland

Conclusie over Florida onze reis, het was geweldig om met z’n vieren zo op pad te zijn. Qua reis had het fijner geweest om te eindigen in het huis na 3 weken camper, dan onze volgorde van deze reis. Maar dat zijn zaken die door omstandigheden niet konden.

Ondanks de bijnaam sunny state kan je een week lang (minimaal) minder weer hebben. Dat geldt dan alleen voor de regen, want koud is het nooit. Maar klagen over het weer is wel heel Nederlands. Maar ondanks dat toch een opmerking dat het in de zon eigenlijk nooit te doen. Het lijkt wel of er een warme föhn constant aanstaat.

Verder op de campings alleen maar vriendelijke mensen (met heel veel honden). Vooral de State Parken zijn de moeite waard.

Het rijden, slapen en leven in de camper was leuk en ging heel goed met de kinderen. Zoey en Timo hebben ook heel veel aan elkaar gehad, het is mooi om te zien hoe ze met elkaar omgaan. Het zal voor Timo wel weer even wennen worden dat zijn grote zus vanaf morgen weer 5 dagen naar school moet.

Alles bij elkaar hebben we het geweldig gehad, rest nu nog het maken van een fotoalbum en film, dit zodat we deze met heel veel plezier kunnen bekijken.

1. Ellen van Dusseldorp:
    14 juni 2016
    Lieve allemaal,
    Jullie zijn weer thuis, ik heb genoten van die reisverslagen van Lennard. Jullie moeten nog wennen aan het idee thuis te zijn.
    Heel veel groetjes, en veel liefs
    Ellen
  2. Riek:
    14 juni 2016
    Lieve allemaal,
    Uit het enthousiaste verslag en de leuke foto's had ik wel begrepen dat jullie een geweldige reis hebben gemaakt! Nu lekker nagenieten van de mooie foto's en de filmpjes. Ik ben benieuwd!
    liefs Riek