Woensdag 18 mei - zwemmen en shoppen

18 mei 2016 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Door de weersverwachting (mogelijk regen en onweersbuien) blijven we vandaag bij het huis. De dag is alweer om 6 uur begonnen, na het ontbijt lopen we een klein rondje op het terrein. Zoey en Timo willen hun nieuwe schoenen graag aan. Aangezien de zon en de warmte nog niet in de dag zit, is dat geen probleem.

We besluiten alvast een kijkje te gaan nemen bij de camperverhuurder en een afspraak te maken over het moment van ophalen. Dat zou tussen 13 en 16 uur zijn, maar na een check in de agenda mogen we al om 11 uur komen. Kijk dat is een mooie meevaller, dan gaan we eerst met de huurauto naar de camperverhuurder , daarna de huurauto inleveren en terug met een taxi.

Na de verhuurder zit een DollarTree en een Wallmart, daar besteden we de rest van de ochtend. We kopen wat spulletjes en avondeten voor vanavond.

Op de terugweg houden Zoey en Timo het beide niet wakker, “thuis” aangekomen is dat weer even lastig. Maar als iedereen weer goed wakker is, gaan we lunchen en daarna is het slaaptijd voor Timo en ik maak alvast de groentesoep voor vanavond.

Het is in de middag gewoon weer zonnig en warm. Daarom gaan we lekker zwemmen, maar eerst zetten we Heleen af bij de outletshops. Die was nog niet klaar met shoppen. Met z’n drieen zwemmen we lekker in het grote zwembad en de waterspeeltuin voor zo’n anderhalf uur.

Dan is het tijd om Heleen weer op te halen, die heeft 2 shirtjes weten te scoren. Thuis eten we de soep, die toch tegenvalt , zonder bouillonblokje en nog een klein restje pasta die wel lekker smaakt.

Zodra de kinderen op bed liggen, ga ik bekijken welke campings we kunnen vinden met de navigatie en welke niet. Vanaf de Everglades en zuidelijker staan niet op de Garmin, dat zullen we dus met de kaart en/of gedownloaden kaarten van Google maps moeten doen.

Als ik terugloop naar het huis, kijk ik in het meertje en ik zie daar mijn eerste alligator in het wild. Snel Heleen geroepen en samen zien we hem. Maar door de schemer is het moeilijk om  hem op de foto te zetten.

Daarna wederom NBA basketbal en daardoor pas om half twaalf naar bed.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ellen van Dusseldorp:
    24 mei 2016
    Lieve allemaal,
    Jij zult wel moe zijn Lennard iedere keer zo vroeg wakker en dan zwemmen met Zoey en Timo.
    Veel plezier, groetjes en liefs
    Ellen