Dinsdag 17 mei, shoppen en regen

17 mei 2016 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Na de drukte van de afgelopen staat er voor vandaag eigenlijk niets op het programma. Ondanks dat zitten we om half acht aan het ontbijt en gaan daarna lekker zwemmen. Tot net voor 10 uur, want dan gaan we richting de dorpjes Celebration en Old town. Daar had ik overgelezen, Celebration zag er wel aardig uit. Old Town is gewoon kermis. Hebben het vanuit de auto gezien, maar het heeft niet heel veel toegevoegd aan onze vakantie. Daarna naar de Buena vista outlet center. Het is daar lekker rustig, ik ben de enige die iets koopt, een shirt bij Levi’s voor 7 dollar.

Het is zo weer lunchtijd en slaaptijd, dus op naar huis. Alleen Timo houdt het niet wakker. Eenmaal thuis gaat hij direct door naar zijn bed en slaapt gewoon door. Wij lunchen wel en daarna wachten we geduldig totdat Timo weer wakker is. Maar omdat dat nog al even duurt, gaan we hem om vieren uit bed halen, door het weer bewolkt en af een toe een flinke regenbui, gaan we maar weer shoppen. Dit keer voor Zoey een paar schoenen staan op de zoektocht.

Bij Reebok hebben we een paar gevonden, alleen het 2de paar is gratis. Dus Timo heeft ook een paar schoenen erbij. Totale schade voor twee paar is 25 dollar. Door de stortbuien heen rennen geblazen.

Het avondeten bestaat vanavond uit bloemkool, worstjes en aardappelen. Dat smaakt ook gewoon allemaal goed.

Nadat de kinderen na acht uur op bed liggen, kijken we vanavond wederom NBA playoff basketbal. Dat is toch wel veel leuker om te kijken dan een gemiddelde voetbalwedstrijd.

Het enige nadeel is dat het door alle time-outs nog wat tijd kost voordat 4x 12 minuten wedstrijd gespeeld zijn. Daardoor pas na 23 uur naar bed.