Zondag 15 mei - Zwemmen en verder weinig

15 mei 2016 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

De jetleg staat bij mij nog 3 – 0 voor, wederom om 3 uur wakker. Het goede nieuws is, de rest van de familie is het aan het winnen. Die slapen nu nog (bijna 6 uur) en ik heb dit verslag kunnen schrijven van de eerste dagen, want dat was er tot nu toe niet van gekomen.

Om half zes staat Zoey naast mijn bed en dan duurt het niet lang voordat Timo ook wakker is. Wij gaan naar benden om een filmpje te kijken. Fijn een tekenfilm op de tv, Engels is geen probleem. Mijn oog valt onder de tv op een modem die uitstaat. Even prob eren en jawel we hebben wifi in het huis.

Even een link op zoek en jawel, de F1 start is ook te volgen.

Na het ontbijt gaan we zwemmen, we hebben vandaag een rustdag, alleen voor boodschappen gaan we de auto gebruiken. Het zwembad is leeg als we daar om half negen zijn. Zoey is goed aan het oefenen met zwemmen, met en zonder bandjes. Timo met springen van de kant met bandjes en hij vind het los dobberen steeds leuker.

Het is heerlijk weer, 30 graden en zon, we hopen dat het weer is waar we op mogen hopen de komende weken. Om half elf gaan we boodschappen doen, want we hebben niets meer in huis om te lunchen. In het huis even checken hoe het is gegaan met de F1, tsja, misschien had ik de hele F1 race moeten blijven kijken. Nee, natuurlijk niet heerlijk zwemmen met elkaar was veel leuker en op internet is genoeg terug te kijken. Maar leuk is het wel dat Max gewonnen heeft.

Op 3 minuten rijden bij een super target gaan we boodschappen doen. Voor 3x avondeten, fruit plus ontbijt en smeersels enz. Al met al een kar vol en een rib uit ons lijf armer. Meer dan 100 dollar, phoe dat  kost genoeg hier om zelf je eten klaar te maken.

Na de lunch kan Timo zijn middagslaap gaan doen, hij gaat om half twee naar bed en we gaan hem om half vijf maar eens wakker maken. In de tussentijd heb ik mooi een deel van de nba playoff wedstrijd van Miami – Toronto kijken.

Fruit eten en insmeren en we gaan nog even naar de waterspeeltuin. Daar kunnen Zoey en Timo nog lekker spelen, wij hebben niet zo’n zin meer om te zwemmen. Ze vermaken zich erg goed, het is toch best handig een broertje of grote zus bij je te hebben, dan heb je in ieder geval een speelmaatje.

Vanavond staat op het menu, lekkere pasta met verse groenten. Dat vliegt er bij iedereen goed in. Daarna is het allang bedtijd voor de kinderen, ze liggen uiteindelijk om kwart over acht op bed.

Wij kijken op de tv nog wat en maken het ook niet al te laat.