Zondag 29 mei - Poolparty

29 mei 2016 - Venice, Florida, Verenigde Staten

Voor Heleen geen beste nacht, die had last van de warmte. Timo was ook wat onrustig, misschien moeten we toch nog eens met de airco aan te gaan slapen. Na het ontbijt is het goed insmeren en op naar het zwembad, daar zijn we rond half tien en het is al bloedheet.

We weten niet waar het aan ligt, maar dit is tot nu toe echt de warmste plek tot nu toe. Maar gelukkig hebben ze een heerlijk zwembad met waterspeeltuin, dus daar liggen of spelen we. Er is ook een bubbelbad welke verwarmt is tot 104 graden Fahrenheit. Dat is even wennen, maar daarna toch ook wel erg lekker.

In verband met het Memorial  weekend, is er een man die de poolparty moet opleuken met muziek. Maar in het begin was het een hinderlijk geluid van zijn piepende en krakende box L en er was een lunch met Sloppy Joe’s (hamburgerbroodje met volgens ons gewoon gehakt met pastasaus), wel lekker trouwens en zakje chips en wat drinken.

Omdat we nu eenmaal in Amerika zijn, doen we gewoon mee. Het smaakt eigenlijk allemaal best. Daarna gaan we terug naar de camper om Timo te laten slapen. Maar helaas, meneer kan zich niet overgeven. We blijven nog wel tot half drie bij de camper, omdat de zon echt meedogenloos is. (Het is geen klagen hoor, alleen maar een constatering).

Het vervolg van de middag is, eerst even naar de speeltuin en daarna weer naar het zwembad. Daar blijven we tot half vijf. Dan gaan we allemaal licht verbrand naar de camper. Daar maken we een lekker pasta die we, door de hitte buiten, gewoon binnen in de gekoelde airco op eten.

Daarna liggen de kinderen vanavond eens om zeven uur op bed. Wij gaan om en om even douchen, in de douche vind ik een iphone. Maar ja, wat moet je daar weer mee? Voorlopig maar even niets, we zitten nog lekker buiten.

We zijn goed ingesmeerd met anti muggenspul, want zonder is het geen doen. Op ieder been heb ik ongeveer 20 bulten. Na een half uurtje gaat de mobiel af, “ mom” belt. Haar zoon was zijn mobiel vergeten. Bij het washok, heb ik de mobiel weer terug kunnen geven aan de eigenaar.

Om half tien gaat Heleen richting bed, ik volg een half uur later. de camping het nodige georganiseerd.

Vandaag is dat voor de kinderen een spelletjes en filmavond, omdat het ging regenen, hadden ze de deuren eerder open gezet. De kinderen hebben even lekker zitten kleuren en wij hebben getafeltennist. Daarna nog een spelletje met elkaar gedaan.

De regen is zo goed als gestopt, dus we gaan weer terug naar de rv en daarna lopen we een andere ronde over de camping. Om de sanitairgebouwen te bekijken en naar de Myakka rivier te kijken. Dit keer eekhoorns, hagedissen, konijnen en een witte reiger als score van wildlife.

Terug bij de camper maken we het avondeten klaar, wortels, aardappelpuree en zalm en visticks. Ondertussen is het na achten en de kinderen liggen op bed, maar Zoey kan niet slapen vanavond. Als wij om half tien naar bed gaan, is ze eindelijk stil.